Επεισόδιο: ΄Μπουζούκια της Δεκαετίας ΄50 - ΄60΄ & Μαρίνος Καρβελάς και Βασίλης Μοσχονάς. Ο Χρήστος Παπαδόπουλος προσπαθεί να προσεγγίσει τους μεγαλύτερους μπουζουξήδες του ΄50 και ΄60 (Χιώτη-Σπόρο-Μπέμπη-Λεμονόπουλο). Επίσης, δύο καινούργιοι τραγουδιστές της έντεχνης σκηνής μιλούν για τις δυσκολίες
Ένας βιρτουόζος σ΄ ένα λαϊκό όργανο όπως το μπουζούκι, που με τη μοναδική τεχνική του το αναδεικνύει σε σολιστικό όργανο, μεταγράφοντας σχολαστικά και ερμηνεύοντας με εξαιρετική ακρίβεια και μουσικότητα κονσέρτα κλασικής μουσικής.
Ένας βιρτουόζος σ΄ ένα λαϊκό όργανο όπως το μπουζούκι, που με τη μοναδική τεχνική του το αναδεικνύει σε σολιστικό όργανο, μεταγράφοντας σχολαστικά και ερμηνεύοντας με εξαιρετική ακρίβεια και μουσικότητα κονσέρτα κλασικής μουσικής.
Ο Σταύρος Λογαρίδης αναπολεί τις εποχές που ήταν ο βασικός τραγουδιστής των Poll, ενώ μια γενιά νέων τραγουδιστριών (Ελένη Παπαδοπούλου, Άντα Σεραϊδάρη κ.ά.) μιλούν για τα προβλήματα των καινούργιων τραγουδιστριών.
Ο τζαζ μπασίστας Γιώργος Φακανάς παίζει τους στάνταρ ήχους της μουσικής του, με τον ντράμερ Καπηλίδη. Ο Καλκάνης στο πιάνο ακροβατεί μεταξύ ανατολής και δύσης, με το ούτι του Χρήστου Παπαδόπουλου.
Ένα ταξίδι με ήχους της Μεσογείου και της Αφρικής. Μια συζήτηση με το μουσικοθεραπευτή Σεργκέι Σαμπουτίν και μια ξενάγηση στον κόσμο των κρουστών από το Σπύρο Ηλιάδη.
Ο Κρητικός δεξιοτέχνης του λαούτου, που έβγαλε το παραδοσιακό αυτό όργανο έξω από τα σύνορα της Ελλάδας, αυτοσχεδιάζοντας με Ισπανούς, Γάλλους και άλλους.
Ο Παναγιώτης Βαρλάς και ο Μωυσής Ασσέρ μιλούν για την παραδοσιακή οργανοποιεία στην Ελλάδα και το μέλλον της. Ο Στράτος Στρατηγόπουλος αναπολεί την εποχή που έπαιζε σαν κιθαρίστας με την Οπισθοδρομική Κομπανία.
Ο Παναγιώτης Βάρλας και ο Μωυσής Ασσέρ μιλούν για την παραδοσιακή οργανοποιεία στην Ελλάδα και το μέλλον της. Ο Κώστας Στρατηγόπουλος αναπολεί την εποχή που έπαιζε σαν κιθαρίστας με την Οπισθοδρομική Κομπανία.
Δύο τρίχορδοι μπουζουξήδες, από τους στυλοβάτες του ρεμπέτικου και λαϊκού τραγουδιού, με μεγάλο παρελθόν συνεργασιών με τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου.
Ο Ρουμελιώτης είναι ο καλύτερος Έλληνας σολίστας στο σιτάρ, το παραδοσιακό ινδικό μουσικό όργανο. Με τη μαθητεία του κοντά σε Ινδούς δασκάλους, εμβαθύνει στα ράγκα.
Ο Χάικ έχει κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση παίζοντας ούτι και πειραματίζεται με τη μίξη ανατολής και δύσης. Οι Ζαχάρα παίζουν μουσική της Βόρειας Αφρικής, με τη Λάμια Μπεντίουι, υπέροχη φωνή από την Τυνησία.
Δύο γενιές δεξιοτεχνών του ακορντεόν ο Κ. Σταματάκης κλασικός παίχτης ακορντεόν του λαϊκού τραγουδιού, ενώ η Ζ. Τηγανούργια μια σημερινή δεξιοτέχνης του οργάνου με latin και βαλκανικές επιρροές.
Απ΄ τους μεγαλύτερους session μουσικούς του μπουζουκιού, αναπολεί την εποχή που έπαιζε β΄ μπουζούκι με τον Ζαμπέτα στον Μάνο Χατζιδάκη και μιλάει για όλη την πορεία του.
Σολίστας του μπουζουκιού και συνθέτης. Είναι από τους βασικούς εκτελεστές της Columbia τη δεκαετία του ΄60 που, μαζί με τον Χιώτη, παίζει στην πρώτη εκτέλεση του ΄Επιτάφιου΄ του Μίκη Θεοδωράκη.
Είναι απ΄ τους πιο σημαντικούς συνθέτες του κλασικού λαϊκού τραγουδιού, ο Θόδωρος Δερβενιώτης υπήρξε σολίστας του Στέλιου Καζαντζίδη και άλλων μεγάλων.
Μια κλασική βυζαντινή φωνή, που διέπρεψε στους παραδοσιακούς ήχους. Βασικός τραγουδιστής του Μαρκόπουλου για χρόνια, έχει καταθέσει και ο ίδιος το προσωπικό του στοιχείο.
Ο σημαντικότερος μάστορας και βαθύς γνώστης της βυζαντινής μουσικής σήμερα, που μπορεί να κρατά ένα φωνήεν για δύο λεπτά, όσο και οι μεγαλύτεροι τενόροι.
Ποια ήταν η ζωή του μουσικού πριν τον Πόλεμο; Πώς καταστρέφεται ένας πετυχημένος επιχειρηματίας σε μια νύχτα; Ο Τόλης Χάρμας έχει να διηγηθεί πολλά για το προσκήνιο και το παρασκήνιο του λαϊκού μας τραγουδιού.
Ο τραγουδοποιός, συγγραφέας, τραγουδιστής και δημοσιογράφος Μανώλης Ρασούλης μιλάει για το ξεκίνημά του, τις εμπειρίες του, τις ιδιαιτερότητες στο ύφος του και τη γενικότερη πορεία του στο χώρο της μουσικής.
Ο τελευταίος εν ζωή συνθέτης και τραγουδιστής που τραγούδησε Τσιτσάνη (Αχάριστη κ.α. σε πρώτη εκτέλεση) και μελοποίησε την Παπαγιαννοπούλου (Σβήσε με κυρά μου...).