Πριν από μερικά χρόνια, σε μία επίσκεψή του στη Νορβηγία, ο σεναριογράφος Will Tracy (Succession) πήρε ένα πλοίο για να φτάσει σε ένα πολυτελές εστιατόριο που βρισκόταν σε ένα κοντινό ιδιωτικό νησί. «Είμαι λιγάκι κλειστοφοβικός και όταν καθίσαμε να φάμε, είδα το πλοίο να φεύγει αφού μας άφησε στην προβλήτα», θυμάται ο Tracy. «Ήταν ένα μικρό νησί και συνειδητοποίησα ότι θα ήμασταν κολλημένοι εκεί για ώρες. Τι θα γινόταν αν κάτι δεν πήγαινε καλά;». Ο Tracy μοιράστηκε την ιδέα του με τον συν-σεναριογράφο του Seth Reiss (Late Night with Seth Meyers) και οι δυο τους συνέλαβαν την ιδέα μιας σάτιρας με πλοκή, που ταιριάζει στα πιάτα ενός εκλεπτυσμένου εστιατορίου. Από τα ορεκτικά μέχρι το επιδόρπιο η ένταση κλιμακώνεται και οι συνθήκες γίνονται ολοένα και πιο αλλόκοτες, πάντα με φόντο ένα εστιατόριο. «Η σάτιρα επιτρέπει να λειτουργούμε σε μία οξυμμένη πραγματικότητα», λέει ο Reiss. «Ανοίγει την πόρτα της μυθοπλασίας, όλα βγάζουν νόημα στην πραγματικότητα που δημιουργούμε, όλα πηγάζουν μέσα από αυτό τον κόσμο».
Οι σεναριογράφοι μοιράστηκαν το σενάριο με τον σκηνοθέτη Mark Mylod, που ενθουσιάστηκε με τους χαρακτήρες και την προσέγγιση του κόσμου της εστίασης. Γνωστός ως σκηνοθέτης σε βραβευμένες σειρές όπως το Game of Thrones και το Succession, ο Mylod είχε δουλέψει πρόσφατα πάνω σε ένα επεισόδιο του Succession με την υπογραφή του Tracy. Αυτό το επεισόδιο διαδραματίζεται ως επί το πλείστον σε ένα δείπνο και ο Mylod υιοθέτησε την προσέγγιση του Robert Altman στο Gosford Park, και στη συνέχεια έκανε το ίδιο με την ταινία.
«Θέλαμε να είμαστε πολύ προσεχτικοί με την ανατομία της εστίασης, ισορροπούσαμε σε ένα λεπτό σχοινί. Την καυτηριάζαμε, αλλά παράλληλα σεβόμασταν την τέχνη και τους ανθρώπους που συμμετέχουν», σημειώνει ο Mylod. «Όταν άρχισα να εμπλέκομαι, έκανα τη δική μου έρευνα για να ενημερωθώ για το πώς λειτουργεί ένα εστιατόριο, πόση δέσμευση απαιτεί και πόσο άγχος προκαλεί αυτό το επίπεδο τεχνικής κάθε νύχτα. Είναι μία πολύ απαιτητική δουλειά». Οι σεναριογράφοι και ο σκηνοθέτης έδωσαν ανθρωπιά και συναίσθημα σε όλους τους χαρακτήρες, ακόμα και σε εκείνους που μοιάζουν αντιπαθητικοί.