Αναζήτηση
Ο μύθος στην τέχνη - iShow.gr
Ο μύθος στην τέχνη
Ντοκυμαντέρ
Είδος
Ντοκιμαντέρ
Η "Ανοίγουσα Παναγία", που βρίσκεται στο Εθνικό Γερμανικό Μουσείο της Νυρεμβέργης, είναι από τα λίγα σωζόμενα αγάλματα αυτού του είδους - ξύλινα, που ανοίγουν σαν δίφυλλη πόρτα και μέσα έχουν και δεύτερη αναπαράσταση.
Η κούκλα των Χόπι ή "Τίχου" αναπαριστά ένα από τα 350 πνεύματα Κάτσινα, που βοηθά τους Ινδιάνους Χόπι της Αριζόνα φέρνοντας βροχή και γονιμότητα.
Οι βιετναμέζοι Μνονγκ μοιράζονται ένα γεύμα από μπίρα ρυζιού και βουβαλίσιο κρέας με τους θεούς, για να τους εξευμενίσουν.
Στην Κίνα, οι φιγούρες του θεάτρου σκιών ήταν πάντα πολύχρωμες. Ο Γκουάν Γιου, πολεμιστής του τρίτου αιώνα, συμβολίζει την πίστη και την ηθική ακεραιότητα.
Στην κοινότητα Kwakiutl, στην Βρετανική Κολομβία, οι μάσκες είναι μέρος της συμβολικής κληρονομιάς ενός ευγενούς ή ενός αρχηγού.
Αυτό το τοτέμ, πάνω από δεκαπέντε μέτρα ύψος, για τους Ινδιάνους της Φυλής του Βατράχου, αποτελούσε την υπενθύμιση ενός μύθου: τη συνάντηση ενός από τους προγόνους τους με ένα υπερφυσικό πλάσμα.
Από τη Νέα Καληδονία, το βέλος είναι ένα ξύλινο γλυπτό που κοσμούσε την οροφή των τελετουργικών χώρων.
Οι Ινδιάνοι Καγιάπο του Αμαζονίου, είναι αξεπέραστοι στην τέχνη της κατασκευής "καπέλων" από φτερά, μια τέχνη, η οποία αντικατοπτρίζει τη σημασία των πτηνών στην κοσμοθεωρία τους.
Για τη φυλή Ντογκόν του Μάλι, στην Αφρική, η υφαντουργία είναι θρησκευτικό και πολιτιστικό σύμβολο.
Το "Τα Νο Κάμι" είναι θεότητα των ορυζώνων της Ιαπωνίας και σαν ειδώλιο προστατεύει τις καλλιέργειες και εγγυάται την αφθονία.
Για αιώνες οι Αιθίοπες χρησιμοποιούν τους παπύρους με προσευχές και εικόνες ως θεραπευτικά μέσα.
Το μενταγιόν-γλυπτό από νεφρίτη των Μαορί είναι η αναπαράσταση ενός ανθρώπινου όντος και αναπαριστά έναν πρόγονο τους.
Η τέχνη των Αβοριγίνων της Αυστραλίας είναι μια από τις αρχαιότερες στον κόσμο που παραμένει ζωντανή ως σήμερα.
Ο πολιτισμός των κατοίκων του Αρχιπελάγους Κόντιακ της Αλάσκας έχει χαθεί, και το μόνο που είναι γνωστό για αυτή την παράξενη μάσκα είναι ότι αποτελούσε το επίκεντρο του.
Για να ταξιδέψουν στους παράλληλους κόσμους των ανθρώπων και των πνευμάτων, οι Σαμάνοι της Σιβηρίας φοράνε ένα πανωφόρι από ακατέργαστο δέρμα ταράνδου.
Τα ξύλινα ειδώλια της λειψανοθήκης Φανγκ, τοποθετούνταν στο καπάκι του δοχείου και με τα μεγάλα "αφηρημένα" μάτια τους από κασσίτερο, παρακολουθούσαν την καθημερινότητα του σπιτιού από τον άλλο κόσμο.
Στα Νησιά Μαρκέζας, στη μέση του Ειρηνικού, ένας άνδρας δεν θεωρούνταν επιτυχημένος, αν δεν είχε καλύψει ολόκληρο το σώμα του με τατουάζ. Αυτό το ομοίωμα, θυμίζει αυτή την παλιά τεχνική.
Στο Μάλι, τα Μπολί είναι ιερά αντικείμενα που χρησιμοποιούνται σε μυστικές ιεροτελεστίες. Το Μπολί είναι το "δοχείο" της ζωτικής δύναμης και της ενέργειας ενός θεϊκού πνεύματος.
Ο Γκου είναι ο Θεός του πολέμου και προστάτης των Σιδεράδων. Στο Μπενίν, στις Φιλιππίνες, εξακολουθούν να τον λατρεύουν και να τον φοβούνται.
Στην Παπούα της Νέας Γουινέας οι Ιατμούλ, που υπήρξαν κυνηγοί κεφαλών, ζωγραφίζουν κάποια κρανία των νεκρών τους που μετατρέπονται σε ιερά λείψανα.
Από το 1971, οι Αβοριγίνες της δυτικής ερήμου ζωγραφίζουν σε καμβά.
Το Κρυστάλλινο Κρανίο, από την αρχαία πρωτεύουσα των Αζτέκων, αποτελεί το μυστηριώδες σύμβολο της ινδιάνικης αρχαιολογίας.
Το Μογγολικό όνομα γι" αυτό το δίχορδο μουσικό όργανο είναι "μόριν-ξούουρ" ή το "βιολί-αλογοκεφαλή". Είναι επίχρυσο, πολύχρωμο και διακοσμημένο με γλυπτές κεφαλές αλόγων και δράκων.
Επικοινωνήστε με το iShow.gr
iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
Αρχική Σελίδα
Ταινίες
Τηλεόραση
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551