Η "Ανοίγουσα Παναγία", που βρίσκεται στο Εθνικό Γερμανικό Μουσείο της Νυρεμβέργης, είναι από τα λίγα σωζόμενα αγάλματα αυτού του είδους - ξύλινα, που ανοίγουν σαν δίφυλλη πόρτα και μέσα έχουν και δεύτερη αναπαράσταση.
Στην Κίνα, οι φιγούρες του θεάτρου σκιών ήταν πάντα πολύχρωμες. Ο Γκουάν Γιου, πολεμιστής του τρίτου αιώνα, συμβολίζει την πίστη και την ηθική ακεραιότητα.
Αυτό το τοτέμ, πάνω από δεκαπέντε μέτρα ύψος, για τους Ινδιάνους της Φυλής του Βατράχου, αποτελούσε την υπενθύμιση ενός μύθου: τη συνάντηση ενός από τους προγόνους τους με ένα υπερφυσικό πλάσμα.
Οι Ινδιάνοι Καγιάπο του Αμαζονίου, είναι αξεπέραστοι στην τέχνη της κατασκευής "καπέλων" από φτερά, μια τέχνη, η οποία αντικατοπτρίζει τη σημασία των πτηνών στην κοσμοθεωρία τους.
Ο πολιτισμός των κατοίκων του Αρχιπελάγους Κόντιακ της Αλάσκας έχει χαθεί, και το μόνο που είναι γνωστό για αυτή την παράξενη μάσκα είναι ότι αποτελούσε το επίκεντρο του.
Για να ταξιδέψουν στους παράλληλους κόσμους των ανθρώπων και των πνευμάτων, οι Σαμάνοι της Σιβηρίας φοράνε ένα πανωφόρι από ακατέργαστο δέρμα ταράνδου.
Τα ξύλινα ειδώλια της λειψανοθήκης Φανγκ, τοποθετούνταν στο καπάκι του δοχείου και με τα μεγάλα "αφηρημένα" μάτια τους από κασσίτερο, παρακολουθούσαν την καθημερινότητα του σπιτιού από τον άλλο κόσμο.
Στα Νησιά Μαρκέζας, στη μέση του Ειρηνικού, ένας άνδρας δεν θεωρούνταν επιτυχημένος, αν δεν είχε καλύψει ολόκληρο το σώμα του με τατουάζ. Αυτό το ομοίωμα, θυμίζει αυτή την παλιά τεχνική.
Στο Μάλι, τα Μπολί είναι ιερά αντικείμενα που χρησιμοποιούνται σε μυστικές ιεροτελεστίες. Το Μπολί είναι το "δοχείο" της ζωτικής δύναμης και της ενέργειας ενός θεϊκού πνεύματος.
Το Μογγολικό όνομα γι" αυτό το δίχορδο μουσικό όργανο είναι "μόριν-ξούουρ" ή το "βιολί-αλογοκεφαλή". Είναι επίχρυσο, πολύχρωμο και διακοσμημένο με γλυπτές κεφαλές αλόγων και δράκων.