Αναζήτηση
Το θέμα είναι να υπάρχει λόγος | iShow.gr
Ειδήσεις
Το θέμα είναι να υπάρχει λόγος
Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014
01:34
Από τη μία, η LIVE πρεμιέρα των "Καρντάσιανς" κι από την άλλη το αφιέρωμα στην Ελεονώρα.

Και στη μέση ο τηλεθεατής, που μέσω social media, εξέφρασε την ίδια απορία: Υπάρχει λόγος που "Τα Καρντάσιανς" επέλεξαν να μεταδίδονται ζωντανά; Υπήρξε λόγος που το E TV επέλεξε να κάνει αφιέρωμα στην Ελεονώρα Μελέτη, πριν αρχίσει η εκπομπή της;

Κι εγώ, ως μοντέρ -τεχνικός δηλαδή κι άνθρωπος του τηλεοπτικού μηχανισμού- θα επιχειρήσω να δώσω απαντήσεις. Όχι να πω αν συμφωνώ ή όχι, αν μου άρεσαν ή όχι, οι επιλογές του ΑΝΤ1 και του E TV για τις δύο εκπομπές. Αλλά να προσπαθήσω να κρίνω αυτές τις επιλογές με την τηλεοπτική λογική... Πάμε λοιπόν! Play!

Εκείνο που ως εικόνα τουλάχιστον στην αποψινή πρεμιέρα άλλαξαν κατά πολύ "Τα Καρντάσιανς" σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ήταν... οι στυλιστικές επιλογές τους. Σαφώς πιο "γκράντε", πιο "κυριλέ", πιο "βραδυνές". Η επιλογή μιας LIVE μετάδοσης, δεν έδειξε τηλεοπτικά καμία καινοτομία σε σχέση με την version "κονσέρβα" της εκπομπής.

Το πιο δυνατό στοιχείο του Γρηγόρη Αρναούτογλου, η ζωντάνια και το μπρίο του, που τον είχε καθιερώσει ως "βασιλιά" της πρωινής ζώνης, αλλά και των κυριακάτικων show στις live εκπομπές του "Όμορφου κόσμου" και του "Πολύ την Κυριακή", δεν επαναλήφθηκε τουλάχιστον στην αποψινή πρεμιέρα. Ο παρουσιαστής, που άλλοτε ξεσήκωνε τα πλήθη ακόμη και με τον τόνο της φωνής του, έμοιαζε σχετικά κουρασμένος, να προσπαθεί να μην "ξεφεύγει" σεναριακά, να έχει προβάρει τις ατάκες ακόμα και κάποια πειράγματα.

Η Μαρία Μπεκατώρου, έδειξε πιο έτοιμη αν και μάλλον περιορισμένη -τουλάχιστον στο πρώτο μέρος- ενώ ο Δημήτρης Σταρόβας, έδειχνε άνετος, έχοντας άλλωστε και την εμπειρία των εμφανίσεων μπροστά σε κοινό. Και μιας και αναφέρθηκα στο κοινό, είτε ήταν σε μαγνητοσκοπημένη περσινή εκπομπή, είτε στην ολοζώντανη φετινή, σκηνοθετικά παρέμεινε το ίδιο ανεκμετάλλευτο... Απορίας άξιο το γιατί ο πολυδιαφημισμένος Νίκος Βέρτης, εμφανίστηκε στην εκπομπή ακριβώς μετά τα μεσάνυχτα, (ενδεχομένως κι εξαιτίας "Τσαντιριού"). Εν κατακλείδι, η εκπομπή έμοιαζε να μην έχει λόγο που φέτος μεταδίδεται ζωντανά, καθώς ούτε ένταση έδωσε, ούτε "απογείωσε" τους παρουσιαστές, ούτε έδωσε μεγαλύτερο ρόλο στο κοινό -είτε στο studio, είτε από το σπίτι- αν εξαιρέσουμε τις πέντε... φωτογραφίες από τα social media που μεταδόθηκαν στην εκπομπή. Ακόμη και τα βίντεο που έπαιξαν εμβόλιμα στην εκπομπή, έμοιαζαν πιο... ζωντανά, από το live, που αν δεν υπήρχε σαν ένδειξη στα δεξιά της οθόνης, ελάχιστοι θα καταλάβαιναν τη διαφορά.

Και πάμε στο E TV.

Δύο εβδομάδες πριν την πρεμιέρα του #HASHTAG της Ελεονώρας Μελέτη, το κανάλι επιλέγει να παρουσιάσει ένα αφιέρωμα για την καριέρα της παρουσιάστριας. Ηδη έχει κάνει κάτι προχωρημένο για τα δεδομένα ελληνικών εκπομπών έρευνας, δείχνοντας το πρώτο επεισόδιο του #HASHTAG στους τηλεκριτικούς. Ανεξάρτητα λοιπόν από το αν συμφωνεί κάποιος με το περιεχόμενο της αφιερωματικής εκπομπής, αυτή η επικοινωνιακή στρατηγική είχε λόγο που έγινε.

Ένας νεοσύστατος σταθμός, με καθημερινό μέσο όρο που δεν ξεπερνά το 5% με 6%, έχει ανάγκη να κάνει "ντόρο". Άλλωστε, αυτή είναι και μια από τις φετινές επιτυχίες του σταθμού, πέρα από τις εκπομπές του -κυρίως το Σαββατοκύριακο- που τα πηγαίνουν καλά. Η επικοινωνιακή πολιτική του, από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα. Το E TV, είχε κάθε λόγο να κάνει μια εκπομπή promo, για ένα καινούργιο concept, από μια παρουσιάστρια που τα τελευταία χρόνια έκανε κάτι εντελώς διαφορετικό τηλεοπτικά. Παράλληλα, το ίδιο το κανάλι, "εκμεταλλεύτηκε" έξυπνα την Ελεονώρα ως πρόσωπο που δίνει καλές συνεντεύξεις, πριν την δεί καλεσμένη σε εκπομπές άλλων σταθμών! Κάποιοι ωστόσο στο twitter, διαφώνησαν με τη λογική μιας ειδικής εκπομπής για την Μελέτη.

Όμως, ακριβώς αυτό δεν σημαίνει αφιέρωμα; Από τη στιγμή που ο σταθμός επέλεξε να κάνει αφιέρωμα στην Ελεονώρα Μελέτη, για επικοινωνιακούς, εμπορικούς, ή όποιους άλλους λόγους, η εκπομπή-αφιέρωμα, θα αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την Ελεονώρα Μελέτη. Αυτή είναι και η έννοια του αφιερώματος. Το κανάλι επίσης, και πάλι έξυπνα και με τους νόμους του μάρκετινγκ, φτιάχνει μια εκπομπή-αφιέρωμα με στόχο αυτή εκπομπή να συζητηθεί τις επόμενες μέρες, μέσα από site και άλλες εκπομπές.Τί είπε η Μελέτη για την καριέρα της, τί είπαν οι άλλοι για την Μελέτη και ούτω καθεξής. Μεγάλη διαφήμιση, ανέξοδη και αποτελεσματική. Ο στόχος μάλιστα σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν είναι η τηλεθέαση, αλλά η διαφήμιση μέσω της αναπαραγωγής.

Τεχνικά επίσης, το αφιέρωμα του E TV μάλλον ξάφνιασε θετικά. Πολύ καλό γύρισμα, προχωρημένο και "μίνιμαλ" μοντάζ, καλή σκηνοθεσία, καταξιωμένες τηλεοπτικές και δημοσιογραφικές προσωπικότητες (στα θετικά το ότι δεν επέλεξε να μιλήσουν γονείς, αδέλφια, παιδικοί φίλοι, ενώ στα αρνητικά ότι δεν είδαμε κι άλλους τηλεκριτικούς -ίσως τους δούμε στο αφιέρωμα για το #HASHTAG- αλλά και τον Μαλέλη, ή κάποιον από το Star...).

ο μοντέρ

Πηγή: www.tvnea.com
Επικοινωνήστε με το iShow.gr
iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
Αρχική Σελίδα
Ταινίες
Τηλεόραση
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551