Η Τζαν και ο Μπράντ δεν έχουν συναντηθεί ποτέ, αλλά εκείνη ήδη τον αντιπαθεί. Ο λόγος; Η κοινή τηλεφωνική γραμμή που έχουν οι δυο τους και οι άπειρες συνομιλίες του Μπράντ με τις κατακτήσεις του, οι οποίες έχουν εκνευρίσει την Τζαν, η οποία δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο για τις δουλειές της. Όταν κάποια στιγμή συναντιούνται τυχαία, ο Μπράντ ξέροντας ότι η Τζαν τον αντιπαθεί, της συστήνεται ως κάποιος άλλος…
Πληροφορίες
Κωμική ταινία αμερικανικής παραγωγής 1959 σε επανέκδοση τον Αύγουστο του 2013
To “Sex & The City” μιας άλλης εποχής, σε αποκατεστημένες κόπιες… και η πρώτη κινηματογραφική συνάντηση δύο από τους μεγαλύτερους σταρ της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ. Σε μία πανέξυπνα γραμμένη, και δροσερή ερωτική ιστορία συμπτώσεων και παρεξηγήσεων που κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου. Και τέσσερις άλλες οσκαρικές υποψηφιότητες: Καλύτερου γυναικείου ρόλου για την Ντόρις Ντέι, Καλύτερου Β γυναικείου ρόλου για την Θέλμα Ρίτερ, Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης κα Μουσικής. Ένα πανέμορφο, κεφάτο δείγμα του είδους της ρομαντικής κομεντί, σκηνοθετημένο με pop φινέτσα και ιδιαίτερη ευρηματικότητα από τον Μάικλ Γκόρντον (με πρωτοποριακά για την εποχή του split screen), που αξίζει να την απολαύσεις σε όλη τη σινεμασκόπ γοητεία της μεγάλης οθόνης.
Όχι τυχαία, μια πρωτοφανής εμπορική επιτυχία στην εποχή της η οποία το 2009, συμπεριλήφθηκε στο Εθνικό Κινηματογραφικό Μητρώο από τη Βιβλιοθήκη του Κονγκρέσου των Η.Π.Α. Δηλαδή τη λίστα εκείνη αναπαλαίωσης και διατήρησης όσων ταινιών θεωρούνται ιδιαίτερης πολιτιστικής, ιστορικής η αισθητικής σημασίας.
Πολύ πριν από την εποχή των party line, η Jan μια επιτυχημένη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και ο πλέιμποι Brad, ένας ταλαντούχος συνθέτης του Μπρόντγουεϊ που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ τους, αναγκάστηκαν να «ανακαλύψουν» την εμπειρία, μοιραζόμενοι την ίδια γραμμή εξ’ αιτίας ενός προβλήματος της τηλεφωνικής τους εταιρείας. Γεγονός που μάλλον δεν τους προκαλεί ευχαρίστηση, εφ’ όσον εκτός των άλλων προβλημάτων, ο ένας ανακαλύπτει την προσωπική ζωή του άλλου μέσα από τη συνακρόαση. Στην περίπτωση της Jan, αυτό δεν είναι ιδιαίτερο θέμα, εφ’ όσον η ίδια έχει επιλέξει την αυτονομία της αποφεύγοντας τα ερωτικά μπλεξίματα. Για τον Brad όμως, κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν ισχύει αλλά αντιθέτως, όπως προκύπτει και από τις τηλεφωνικές του συνομιλίες, αρέσκεται στο να ‘παραμυθιάζει’ με τα ίδια ακριβώς λόγια, πολλές διαφορετικές γυναίκες. Προκαλώντας ανάμικτα συναισθήματα ζήλειας και αντιπάθειας στη Jan. Τα πράγματα θα μπλεχτούν, όταν ένας εκατομμυριούχος πελάτης της Jan, ο οποίος είναι στενός φίλος του Brad, αρχίσει να την φλερτάρει επίμονα. Όταν ο Brad δει πρώτη φορά από κοντά την Jan, χωρίς εκείνη να γνωρίζει ποιος είναι, θα την ερωτευτεί και θα εφεύρει αλλάζοντας τη φωνή του και την προφορά του, μια ψεύτικη περσόνα, τον Rex, έναν πλούσιο ιδιοκτήτη ράντσων από το Texas. Ως τέτοιος θα της συστηθεί και θα αρχίσει να βγαίνει φλερτάροντας μαζί της και γοητεύοντας την. Διατηρώντας όμως ταυτόχρονα, την τηλεφωνική τους κόντρα, ως Brad. Μια μπερδεμένη (πιο πολύ δε γίνεται) κατάσταση, που θα γίνει η αιτία για μια σειρά γεγονότων, τα οποία θα φέρουν αντιμέτωπους και τους δύο χαρακτήρες με τις συνέπειες των πράξεων τους και την αλήθεια των επιθυμιών τους. Σε μια ασυνήθιστα τολμηρή για την εποχή της κομεντί (ο Ροκ Χάντσον είχε απορρίψει το σενάριο τρεις φορές πριν δεχτεί να παίξει, φοβούμενος πως είναι μεγάλο ρίσκο). Με το κινηματογραφικό ζευγάρι στην πιο λαμπερή στιγμή του, και φυσικά την Ντόρις Ντέι να τραγουδάει μερικές από τις επιτυχίες της με τον μοναδικό της τρόπο σε ένα μοναδικό κοκτέιλ ρομάντζου, κωμωδίας και κινηματογραφικής απόλαυσης.
«Μια κομψή σοφιστικέ κομεντί που ασχολείται κυρίως με το σεξ». VARIETY
«Η πεμπτουσία του είδους της ρομαντικής κομεντί από τη δεκαετία του 50». EMPIRE
«Ένα πολύ διασκεδαστικό κομμάτι της ιστορίας του Χόλιγουντ». FILM.COM
«Μια από τις ‘ζωηρές’ κομεντί» THE NEW YORK TIMES
«Η μοναδική χημεία του Ροκ Χάντσον και της Ντόρις Ντέι είναι αισθητή από την πρώτη στιγμή» REEL FILM REVIEWS