Αναζήτηση
The rebound - iShow.gr
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
The rebound - iShow.gr
Είδος
Ρομαντική κομεντί αμερικανικής παραγωγής
Διάρκεια
97'
Συντελεστές
Υπόθεση
Κομεντί
Ρομαντική
Η Σάντι είναι μια όμορφη, σέξι μητέρα δύο παιδιών που μόλις πάτησε τα 40. Είναι μια υπέροχη σούπερ μαμά που προλαβαίνει τα πάντα. Αυτή η τέλεια φαινομενικά εικόνα της όμως, καταρρέει όταν ανακαλύπτει πως ο σύζυγός της την απατά. Χωρίς να χάσει χρόνο, μετακομίζει με τα παιδιά στη Νέα Υόρκη για να βρει δουλειά και να κάνει μια νέα αρχή. Εκεί, συναντά τον Άραμ Φιλκενστάιν, ένα γλυκό 24χρονο αγόρι που επίσης περνάει μια δύσκολη περίοδο της ζωής του. Έχει μόλις ανακαλύψει πως ο μόνος λόγος για τον οποίο τον παντρεύτηκε η μόλις δύο εβδομάδων σύζυγός του ήταν για να αποκτήσει πράσινη κάρτα.

Ο Άραμ εργάζεται στην καφετερία κάτω από το διαμέρισμα που νοικιάζει η Σάντι. Όταν η Σάντι πιάνει δουλειά στο Αθλητικό Κανάλι της Νέας Υόρκης, ζητάει από τον Άραμ να της κρατάει τα παιδιά. Εκείνος δέχεται, αφού άλλωστε δεν έχει τίποτε καλύτερο να κάνει εκτός από το να πρέπει να καθησυχάζει συνεχώς τους υπερπροστατευτικούς γονείς του.

Στη δουλειά η Σάντι τα πάει περίφημα, παίρνει προαγωγή και η καλύτερή της φίλη την παροτρύνει να ασχοληθεί και με τα αισθηματικά της αν και εκείνη νιώθει απογοητευμένη. Στο μεταξύ, ο Άραμ γίνεται σιγά-σιγά μέλος της οικογένειας. Τα παιδιά τον λατρεύουν…το ίδιο και η Σάντι. Οι δυο τους, γίνονται ζευγάρι και αντιμετωπίζουν πολλές αντιδράσεις. Τώρα θα πρέπει να καταλάβουν αν αυτό που βρήκαν ο ένας στον άλλο είναι κάτι περαστικό ή αν θα μπορούσε να κρατήσει για πάντα.
Φωτογραφίες
Πληροφορίες
ΟΛΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...

Ο Μπαρτ Φρόιντλιχ ξεκίνησε να γράφει το σενάριο της ταινίας ‘The Rebound’ μόλις ολοκλήρωσε τα γυρίσματα του τελευταίου του φιλμ ‘Απατημένες Σύζυγοι’. «Σε αντίθεση με τις προηγούμενες ταινίες μου, ήθελα να πειραματιστώ με ένα πιο παραδοσιακό κεντρικό ήρωα. Ξεκίνησα με το χαρακτήρα του Άραμ: στην αρχή η ιστορία αφορούσε ένα νεαρό άντρα που τον εγκαταλείπει η Γαλλίδα γυναίκα του, σύντομα όμως εξελίχθηκε στις παράλληλες ιστορίες ανάμεσα στον Άραμ και την Σάντι». Εμπνευσμένος από σκηνοθέτες όπως ο Γούντι Άλεν και από ταινίες όπως ‘Ο Πρωτάρης’, ο Φρόιντλιχ παραδέχεται ότι το έργο του αποτελεί μια επιβεβαίωση για το πόσο σημαντικές είναι οι σχέσεις στη ζωή. «Όσο κι αν έχεις πληγωθεί, όσο κι αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει κανένα μέλλον για σένα, στην πραγματικότητα υπάρχει, απλά πρέπει να αφεθείς για να σου συμβεί. Η ηλικιακή διαφορά ανάμεσα στους ήρωες είναι ένα δευτερεύον θέμα. Κατά βάση πρόκειται για την ιστορία δύο πληγωμένων ανθρώπων που προσπαθούν να συνδεθούν μεταξύ τους, μέσα από μία κωμική σκοπιά».

Η ταινία ακολουθεί τη συνταγή των ρομαντικών κομεντί, βρίσκοντας μία ισορροπία ανάμεσα στη φάρσα και στο νατουραλισμό. Οι χαρακτήρες είναι ξεκάθαροι από την αρχή και στην πορεία αποκαλύπτουν μικρές ιδιαιτερότητές τους που τους κάνουν πιο αληθινούς, επιτρέποντας στους θεατές να συνδεθούν μαζί τους. Εκτός όμως από μία τυπική ερωτική ιστορία, το έργο παρουσιάζει και τις διαφορετικές φιλοσοφίες ζωής δύο ανθρώπων. «Δεν αναφέρεται απλά στη δυνατότητα μιας δεύτερης ευκαιρίας αλλά κυρίως στο πώς θα μπορέσεις να παραμείνεις ο εαυτός σου και να συνεχίσεις να εμπιστεύεσαι τον κόσμο» εξηγεί ο σκηνοθέτης. «Ο Άραμ είναι αισιόδοξος και ρομαντικός, πιστεύει στις μικρές στιγμές της ζωής. Δεν τον ενδιαφέρει να βρει καινούρια δουλειά ή να πάρει προαγωγή, αυτό που τον απασχολεί είναι η καθημερινή επικοινωνία με τους ανθρώπους γύρω του». Μάλιστα το χιούμορ σε πολλά σημεία του έργου προκύπτει από την προσπάθεια του Άντι να διατηρήσει την αισιοδοξία του ενώ η πραγματικότητα μοιάζει να συνωμοτεί εναντίον του.

ΚΑΣΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΠΡΟΟΠΤΑ


Οι διαδικασίες για την οργάνωση της παραγωγής έπρεπε αναγκαστικά να επισπευσθούν, εν όψη της απεργίας των ηθοποιών στις 15 Ιουνίου: απέμεναν έτσι λιγότερες από οκτώ εβδομάδες για το στάδιο της προ-παραγωγής και το καστ δεν είχε ακόμα βρεθεί. «Η πίεση της απεργίας τελικά μας βοήθησε πολύ» λέει ο παραγωγός Τιμ Πέρελ. Αρχικά, έπρεπε να βρεθεί η κατάλληλη ηθοποιός για το ρόλο της Σάντι: η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς ήταν μία από τις πρώτες επιλογές του Μπαρτ Φρόιντλιχ, και η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, παρότι ισχυρίζεται ότι δε μπορεί καν να πει ένα ολοκληρωμένο ανέκδοτο, έψαχνε την ευκαιρία να αναμετρηθεί με την κωμωδία. «Το φιλμ ‘The Rebound’ είχε όλα τα στοιχεία που έψαχνα σε μία κωμωδία» λέει η Ζέτα-Τζόουνς. «Τα διαζύγια, οι χωρισμοί και όλα τα συναισθήματα που προκύπτουν μέσα από αυτά δεν αφορούν μόνο τις γυναίκες. Μου άρεσε το γεγονός ότι η ταινία τα συνέδεε και με τους άντρες. Επίσης μου άρεσε η τοποθέτηση του έργου απέναντι στις σχέσεις. Μετά από ένα χωρισμό πιστεύεις ότι δεν υπάρχει πια καμία ελπίδα, ενώ στην πραγματικότητα υπάρχει». Ο ρόλος της Σάντι είναι πολύ διαφορετικός από οτιδήποτε άλλο έχει δοκιμάσει η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς στην καριέρα της: «Στην αρχή του έργου η Σάντι ζει τη ζωή του άντρα της, όμως στο τέλος γίνεται και πάλι η γυναίκα που ήταν προτού τον γνωρίσει. Ήθελα να δείξω αυτήν την πορεία, το πώς ξανανιώνει σε μία στιγμή της ζωής της όπου πιστεύει ότι δε μπορεί να είναι πια ελκυστική ή σέξι, ότι δε μπορεί πια να περάσει καλά. Στο τέλος ξαναβρίσκει τη νεότητα που κρύβεται μέσα της και ανακαλύπτει τη χαρά της ζωής».

Όσον αφορά στο συμπρωταγωνιστή της Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς, Τζάστιν Μπάρθα, εκείνος πραγματικά «κυνήγησε» το ρόλο του Άραμ. «Το σενάριο είναι από τα καλύτερα που έχω διαβάσει. Είναι αστείο αλλά και συναισθηματικό ταυτόχρονα, και ταυτίστηκα βαθιά με τον Άραμ, από τις σχέσεις που διατηρεί με την οικογένειά του μέχρι τον τρόπο που αντιδρά στην πραγματικότητα». Ο Φρόιντλιχ και ο Πέρελ γνώριζαν τον Μπάρθα από τα γυρίσματα της ταινίας ‘Απατημένες Σύζυγοι’, αλλά επειδή δεν είχαν ξεκάθαρη εικόνα για τον Άραμ θέλησαν να δουν αρκετούς ηθοποιούς μέχρι να καταλήξουν. Η επιμονή και το πάθος του Μπάρθα για το ρόλο τελικά τους έπεισε, και η χημεία που αναπτύχθηκε ανάμεσα σε αυτόν και την Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς τους δικαίωσε για την επιλογή τους.

Σημαντικό ρόλο στην ταινία παίζουν τα παιδιά της Σάντι, η Σέιντι και ο Φρανκ Τζούνιορ: ο Φρόιντλιχ αναζητούσε πραγματικούς χαρακτήρες, όχι καρικατούρες παιδιών, και γι’ αυτό το παιδικό κάστινγκ αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικό, δεδομένης και της πίεσης χρόνου. Παραγωγός και σκηνοθέτης συνεργάστηκαν με δύο διευθυντές κάστινγκ και είδαν περίπου 500 παιδιά σε βίντεο, από τα οποία επέλεξαν περίπου 80-90 για οντισιόν, καταλήγοντας τελικά στην Κέλι Γκουλντ και τον Άντριου Τσέρι. Όσον αφορά στους υπόλοιπους χαρακτήρες που υποστηρίζουν την ιστορία και περιβάλουν την Σάντι και τον Άραμ, το όνομα της Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς λειτούργησε ως πόλος έλξης για ταλαντούχους ηθοποιούς που υπό άλλες συνθήκες δε θα αναλάμβαναν δευτερεύοντες ρόλους. Έτσι στην ταινία συμμετέχουν επίσης η Λιν Γουάιτφιλντ, η Κέιτ Τζένινγκς, η Τζοάνα Γκλίσον και ο γνωστός μουσικός Αρτ Γκαρφάνκελ, που εδώ και εννέα χρόνια δεν έχει συμμετάσχει σε άλλη ταινία. Σύμφωνα με το σκηνοθέτη, ο κόσμος της ταινίας έγινε τρισδιάστατος και απέκτησε μεγαλύτερο ρεαλισμό χάρη στις ερμηνείες των καταξιωμένων αυτών ηθοποιών. Ο παραγωγός Τιμ Πέρελ από την πλευρά του θεωρεί ότι οι ρεαλιστικές ερμηνείες οφείλονται σημαντικά στον ίδιο τον Μπαρτ Φρόιντλιχ και στο ταλέντο του να προσαρμόζεται στις ανάγκες των ηθοποιών και να εκμαιεύει αληθινά συναισθήματα. Και η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς τονίζει πόσο σημαντικό είναι να συνεργάζεσαι με ένα σκηνοθέτη που υπογράφει ταυτόχρονα το σενάριο, γιατί το έργο είναι κομμάτι του εαυτού του και γνωρίζει ακριβώς τι γίνεται από σκηνή σε σκηνή.

ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ KAI ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Η κινηματογράφηση ξεκίνησε στις 21 Απριλίου στη Νέα Υόρκη και ολοκληρώθηκε στις 16 Ιουνίου, ενώ τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν περίπου τρία τετράγωνα μακριά από το σπίτι του Φρόιντλιχ. «Είναι σημαντικό για ένα σκηνοθέτη να γνωρίζει την πόλη όπου κινηματογραφεί. Εγώ έχω μεγαλώσει στη Νέα Υόρκη, οπότε είναι ο ιδανικός τόπος για τις ταινίες μου». Η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς συμπληρώνει: «Το έργο είναι καθαρά Νεοϋορκέζικο και χαίρομαι που τα γυρίσματα έγιναν εδώ. Πολλές φορές, για λόγους οικονομίας, η κινηματογράφηση γίνεται σε άλλες πόλεις, π.χ. στο Τορόντο, που προσπαθούν να μιμηθούν τη Νέα Υόρκη. Όμως έτσι χάνεται η αίσθηση και η ενέργεια της πόλης».

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του έργου για τον Φρόιντλιχ ήταν τα γυρίσματα των κωμικών σκηνών, όπως αυτή με το μάθημα αυτοάμυνας όπου η Σάντι καταλήγει να χτυπάει με όλη της τη δύναμη τον Άραμ, που κρύβεται πίσω από μία γελοία στολή σούμο. «Εκείνη τη στιγμή βγαίνουν στην επιφάνεια όλα όσα αισθάνεται η Σάντι για τον πρώην άντρα της και την πληρώνει αυτός ο άγνωστος άντρας. Επαναλάβαμε τη σκηνή πολλές φορές, αλλά θα μπορούσα να το είχα κάνει ακόμα περισσότερες. Ήταν σαν θεραπεία, όχι μόνο για το χαρακτήρα μου αλλά και για μένα» ομολογεί η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς.

Μετά το τέλος των γυρισμάτων στη Νέα Υόρκη, ο Φρόιντλιχ, ο Μπάρθα και επτά ακόμα μέλη της παραγωγής συνέχισαν την κινηματογράφηση για 12 μέρες σε διάφορα σημεία του κόσμου. Πλάνα από το Χονγκ Κονγκ, το Μουμπάι, την Κένυα, το Παρίσι και την Κωνσταντινούπολη χρησιμοποιήθηκαν για να συνθέσουν την τελευταία σκηνή του έργου, που περιγράφει πέντε χρόνια από τη ζωή του Άραμ. «Η σκηνή δεν υπήρχε στο αρχικό σενάριο» εξηγεί ο σκηνοθέτης, «θεωρήσαμε όμως ότι έπρεπε να τη συμπεριλάβουμε για να ολοκληρωθεί συναισθηματικά το έργο».

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ: 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2009
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: 1 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010


Συμμετέχουν
Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς
Sandy
Τζάστιν Μπάρθα
Aram Finklestein
Κέλι Γκουλντ
Sadie
Άντριου Τσέρι
Frank Jr
Λιν Γουίτφιλντ
Laura
Κέιτ Τζένινγκς Γκραντ
Daphne
Αρτ Γκαρφάνκελ
Harry
Σαμ Ρόμπαρντς
Steve Antonucci
Waiter
Marc Alan Austen
Rabbi's cousin
iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: webmaster@ishow.gr
Δελτία τύπου: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551