Ο Θοδωρής Αθερίδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» όπου μεταξύ άλλων μίλησε για την εξάρτησή του από το αλκοόλ…
Πηγή: markos.tv