iShow
Αναζήτηση
menu
Ειδήσεις
Μαρίνα Τσιντικίδου: «Υπέφερα στο σχολείο, με φώναζαν όρθιο χιλιόμετρο»
Κυριακή, 11 Απριλίου 2021
14:42


Έπειτα από μεγάλο χρονικό διάστημα, η Μαρίνα Τσιντικίδου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Alpha, «Οδηγός καλής ζωής».

Το γνωστό μοντέλο, μέσα σε όλα, μίλησε για τα κακεντρεχή σχολια σε μικρότερη ηλικία για την εικόνα της.

Πιο συγκεκριμένα, η Μαρίνα Τσιντικίδου σημείωσε χαρακτηριστικά «η εποχή έχει αλλάξει και έχει αλλάξει η γενιά. Είναι ένας καινούργιος κόσμος. Τότε που το βίωνα εγώ τα πράγματα ήταν πολύ πιο ψύχραιμα. Τα πρότυπα ήταν πολύ πιο ανθρώπινα και βατά. Μεγάλωσα με τη Σίντι Κρόφορντ, ήταν η αγαπημένη μου. Ήταν μια γυναίκα ούτε πολύ λεπτή ούτε πολύ χειμώδης με καταπληκτικό γονίδιο».

«Ήμουν τυχερή γιατί η μητέρα μου σε εκείνη την εποχή είχε μπει στη διαδικασία της σωστής διατροφής σε σχέση με την υγεία και την ανάπτυξη. Όταν ήμουν 16 δεν «έπρεπε» να ήσουν αδύνατη. Εγώ υπέφερα όσο ήμουν στο σχολείο» πρόσθεσε η Μαρίνα Τσιντικίδου στην ενημερωτική εκπομπή του Alpha. Με φώναζαν όρθιο χιλιόμετρο και διάφορα άλλα ωραία πράγματα. Μέχρι και «πως είσαι έτσι» άκουγα στο σχολείο».

«Φόραγα διάφορα ρούχα κάτω από το τζιν μου. Φόραγα πολλά ρούχα μαζί για να φαίνομαι λίγο πιο γεμάτη. Μου πήρε πολλά χρόνια, αλλά έχω συμφιλιωθεί με την εικόνα μου. Δεν ψάχνω πια για ατέλειες».

Πηγή: tvnea.gr
Σχετικά πρόσωπα
Μαρίνα Τσιντικίδου
Μαρίνα Τσιντικίδου
Σχετικά show
iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551