iShow
Αναζήτηση
menu
Ειδήσεις
Χριστίνα Λαμπίρη: «Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ»
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026
12:07

Η Χριστίνα Λαμπίρη παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής “Breakfast@Star” και μεταξύ άλλων εξέφρασε την επιθυμία της να βρεθεί κάποια στιγμή στη δημόσια τηλεόραση.



Πηγή: markos.tv

iShow.gr - Ο κόσμος της Showbiz
ΑΪΣΟΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ INTERNET Μ.ΙΚΕ
Επικοινωνία: press@ishow.gr
Τηλ. 211-4100551