Αναζήτηση:
Η δίαιτα της Δέσποινας Βανδή για αψεγάδιαστο σώμα!
Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014
20:06


Στα 44 της, η Δέσποινα Βανδή διατηρεί ένα από τα πιο καλογυμνασμένα κορμιά της Ελληνικής showbiz, το οποίο βέβαια έχει αποκτήσει με πολύ προσπάθεια! 

Όταν λοιπόν δεν κάνει τις προπονήσεις της, η τραγουδίστρια επιλέγει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, ειδικά διαμορφωμένο στο σωματότυπό της και στις ανάγκες του. 

Ο διατροφολόγος της, Δημήτρης Πέππας, αποκαλύπτει τα μυστικά της:

"Η Δέσποινα προτιμά τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά super foods δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. Στο πρόγραμμα της Δέσποινας το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας είναι το βραδινό. Στις μέρες που κάνει το free-day της μπορεί να απολαμβάνει τη σοκολάτα της",  λέει χαρακτηριστικά!
 

Ορίστε όλο το πρόγραμμα διατροφής της!

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)

Απογευματινό: Φρούτα εποχής, ξηροί καρποί

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

 

 

 


Πηγή: athensbars.gr
Συζητήστε για την είδηση
 Δημοσίευση στο

Σχετικά με την είδηση πρόσωπα